11 Şubat 2017 Cumartesi

BURÇAK TOPLARI


Çok basit bir tarif... Krem şanti yerine krema da kullanabilirsiniz. Alttaki fotoğraftakileri krema ile yaptım ben de...

BURÇAK TOPLARI

MALZEMELER:
2 paket Yulaflı Eti Burçak
1 paket krem şanti
3 su bardağı soğuk süt
Yarım paket çikolata sos
Hindistan cevizi

Şantiyi 1 su bardağı soğuk sütle çırpıp soğuması için dolaba kaldıralım. Çikolata sosu 1 bardak sütle pişirip ara ara karıştırarak soğutalım.
Bisküvileri kalan süte batıralım. Arasına birer kaşık şanti sürerek 3 bisküviyi üst üste dizelim. Kenarlarını da şanti kaplayalım. Kenarları hindistan cevizine bulayıp üzerine çikolata sos gezdirelim. Buzdolabında 3 saat bekletelim. Afiyet olsun... NOT: Ben bir büskiviyi süte batırıp bir dolu tatlı kaşığı krema sürdükten sonra o bisküviyi tezgaha koyuyorum.İkinciyi de kremaladıktan sonra onun üstüne bırakıyorum. Üçüncüyü sadece sütle ıslatıp ikincinin üzerine koyuyorum. Kremayı biraz fazla koyduğum için bisküvileri hafif sıktığımda aradan çıkan kremayı etrafına sıvayıp hindistan cevizine buluyorum. En üstteki bisküvinin kremasını ise pastayı tabağa koyunca sürüyorum ki düzgün dursun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder