11 Temmuz 2017 Salı

5 DAKİKADA YAZ PASTASI

YAZ PASTASI
MALZEMELER
10 adet halley
3 yemek kaşığı damla çikolata
2 yemek kaşığı kuru üzüm
4-5 adet kuru kayısı
4-5 adet kuru incir
2 paket krem şanti (150 gr)
1.5 su bardağı soğuk süt

Çok kolay ve çok lezzetli bir pasta. Pasta sevmeyenler bile beğeniyor. Ben kuru meyveli yaptım ama isterseniz yaş mevsim meyveli de olur.
Kuru meyveleri küp doğrayıp sıcak suyla 10 dakika ıslayalım. Yumuşayınca suyunu sıkıp meyveleri kenarda bekletelim. Krem şantiyi sütle çırpalım. Halleyleri küp doğrayalım. Diğer tüm malzemeleri de ekleyip iyice karıştıralım. Streç film serip harcı boşaltalım ve rulo yapalım. Donana kadar buzlukta bekletelim. Ben ertesi gün ikram ettim ama yaklaşık 4 saatte donuyor. İkram etmeden önce süsleyelim.Ben üzerine krem çikolata sıktım pratik olsun diye:)) Afiyet olsun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder