12 Nisan 2017 Çarşamba

MUZ PASTASI

MUZ PASTASI(4 MALZEMELİ)
MALZEMELER
250 gr olgun  muz (3 orta boy muz)
250 gr bisküvi (petibör veya cici bebe)
Yarım su bardağı süt
Üzerine çikolata sos
Bu tarifte en önemli şey muz ve bisküvinin eşit ağırlıkta kullanılması. Çok kolay ama çok lezzetli. Önce sütü cezvede karıştırıp ılıktan biraz sıcak olacak şekilde  ısıtalım. Dilerseniz 1 tatlı kaşığı şeker de ekleyebilirsiniz. Ben muzlar tatlı olduğu için gerek duymuyorum. Muzları çatalla ezelim. Bisküvileri ufak kıralım. Bisküvi ve muzu iyice karıştıralım. Kıvam alana kadar sütten ekleyelim. Ben yarım bardak kullandım. Fazla kaçarsa bir iki bisküvi daha kırarsınız:)  Dilerseniz biraz damla çikolata da ekleyebilirsiniz. Uygun bir kalıba veya kaba streç film serelim. Ben orta boy dikdörtgen saklama kabı kullandım. Streç filmin üzerine harcı döküp üzerini kapatalım ve dondurucuya alalım. Donunca dilimleyip çikolata sosla servis edelim. Bu ölçü 7 dilimliktir. Afiyet olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder